11 maja 2017

Mała pomoc dla graczy i sędziego

Jeśli pamiętacie poprzedni wpis, to również zapewne pamiętacie że obiecałem (albo tylko chciałem) coś zrobić - tabele broni i wszelkiego innego ekwipunku zawartego na kartach podręcznika/-ów.
Jak się okazało, wbrew początkowym założeniom, coś takiego jest wielce pomocne graczom (gdy ekwipują swoje postacie) i sędziemu (gdy sam chce kogoś wyekwipować ;)).
Skrótem do sedna (bolesne miejsce wielce) - zrobiłem to!

Zwyczajowo ilustracja zaprowadzi was do chomika, gdzie znajdziecie szukany plik.

http://chomikuj.pl/ZlotyLew/Dokumenty/Tabela+sprz*c4*99t+ANG,5895712123.pdf

Dlaczego warto to ściągnąć?
(Głupie pytanie - zawsze warto coś ściągnąć, niekoniecznie z sieci ;))
Otóż składając wspomniane tabele, uzupełniłem opis niektórych sprzętów o dość istotne "techniczne" elementy - jak ilość amunicji, czas zasilania itp..

Mam nadzieję, że się przyda - miłej zabawy...

Wpis ten miał się ukazać wczoraj, tylko (jak właśnie zauważyłem) pomyliłem daty. Przy okazji uzmysłowiłem sobie, że po raz kolejny  zapomniałem o naczyniach do noszenia wody. Słowem nigdy nie szkoda czasu na naprawy błędów.

Brak komentarzy: