2 września 2015

Inspiracji arkadyjskich Garść

Pewnie czujecie pismo nosem - "skoro nic jeszcze nie pokazał, to pewnie recenzent ma problem z czytaniem". I zapewne macie rację, czytacz czyta, rysunki się rysują i powoli zastanawiam się czy mi ich już nie wystarczy. A skoro tak się sprawy mają, by przykuć uwagę waszą, rzucę troszku ziarna na drogę - Garść Inspiracji - rzeczy które zapłodniły mój umysł w kolejności w miarę chronologicznej...

Nr 1
Grafiki Luisa Royo, szczególnie z serii albumów Conceptions, Wild Sketches, Prohibited, III Millenium, Secrets i Subversive Beauty. Zwłaszcza te w których jego bohaterki sykają się z wysoką techniką. Nawiasem mówiąc nie znam mężczyzny, dla którego twórczość tego Hiszpana byłaby obojętna

Nr 2
Muzyka Michaela Ceru z pod szyldu Enigmy - wszystkie albumy mógłbym polecić, ale w tym projekcie najbardziej mnie inspirowały: A posteriori i Seven Lives Many Faces. Zresztą posłuchajcie sami: 

Nr3
Komiksy magazynu Heave Hetal

Nr4
Reality show Discovery Chanel Neked and Afraid,  które mimo hamerykańskiej mani videoblogerstwa, nienaturalnych pikseli oraz świadomości ciągłej obecności ekipy filmowej traciło na autentyczności, to było jednak dla mnie prawdziwą kopalnią wiedzy o zachowaniach ludzkich w systuacjach ekstremalnych.

Nr5
Trylogia Jurassic Park , choć ostatniej części nie dane mi było obejżeć to sama idea była dość płodna ;D

Nr 6,7, 8 i 9
Mechaniczne Barbarian of Lemuria, FU-pocket, ICErpg i nieoceniony Sword&Wizardy w tlumaczeniu Squida, z którego czerpałem wzór na eRPeGa starej szkoły.

I to tyle - pobudziłem kubki smakowe.
Perfidnie prepraszam :P

Brak komentarzy: