4 lutego 2015

Musicie mi wybaczyć...

Wiem obiecałem się odkopać do końca, ale śnieg wciąż pada...

No dobra, tak naprawdę to miałem w tym tygodniu wystartować z rekrutacją na Lastinn - jak zwykle Ścieżka (wpis rekrutacyjny gotowy czeka na publikację), ale na drodze do tego chwalebnego czynu stanęły mi trzy sprawy (aż 3y, albo wszystkie tzsssssy):
Po pierwsze ferie  - na zachodzie zaczynają się za niecałe 2 tygodnie i pewnie będę z koputrem w separacji... Warto poczekać aż wrócę...
Po drugie i trzecie dorwałem się do dwóch nowych gier sieciowych.
Pierwsza to elektroniczna wersja Talizmana (dostępna na stronie wydawcy za prawdziwe grosze) - synek jest zakochany a gra się szybciej niż na planszy... Jeżeli jesteście chętni na partyjkę to czatuję na Steame (szukajcie rmb424).
Druga gra to Warframe - sieciowy shooter sf z wieloma opcjami rozwoju, wspaniałą fabułą - polecam i  zapraszam (szukajcie NimRad77)...

To narazie tyle - do zobaczenia :P

1 komentarz:

Jagmin Kartmistrz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.