17 stycznia 2011

KB RPG#17 Koniec koncepcji

Staje na skale Mówca strudzony,
Pustej polany ciszą strapiony.
Patrzy na boki, próżno rozgląda
- Nikt po sztafetę rąk nie wyciąga?
Tedy zostawia ją na kamieniu.
Chyłkiem umyka ku lasu cieniu.


Trochę po czasie (co ostatnio regułą się robi w karnawale) chciałbym zakończyć i podsumować prowadzony przez ze mnie Karnawał. Gwoli przypomnienia łudziłem was hasłem Koncepcji Postaci. Poszło w skazanym kierunku szesnastu straceńców, napisali siedemnaście notek i muszę im przyznać, że prawie wyczerpali temat. Piszę prawie gdyż mimo kilkukrotnie podejmowanych prób nie udało mi się wyruszyć ich śladem - soory koledzy za dobrze piszecie -  a ja za wolno czytam. Ale obiecuję poprawę...
Co mnie szczególnie ucieszyło to duża liczba debiutów w tym karnawale. Wiem że to nie zasługa tematu, a tym bardziej osoby prowadzącego ;)
Muszę się przyznać że czytanie waszych notek sprawiło mi nie opisaną przyjemność, praktycznie każda notka wnosiła coś nowego w moje pojęcie o temacie. No pewnie dlatego sam niczego nie napisałem...
Jeszcze raz wszystkim dziękuję.

No i na koniec muszę was zmartwić.
Nie jestem specem od praw, przejrzałem uważnie co inni wodzireje przede mną robili by karnawał w ciąż trwał. Przyznaję po trochu miałem nadzieję że ktoś sam z siebie... Ale cóż świat nie jest różowy, za to mieni się wszelkimi barwami. Dlatego pozostawiam pałeczkę o tu gdzie stoję. Kto pierwszy, jego będzie on to narody ku chwale obopólnej zabawy poprowadzi.

PS. Właśnie do prowadzenia nowego karnawału zgłosił się imć Piastun. Jednak na szczegóły przyjdzie nam poczekać...

2 komentarze:

Piastun pisze...

Zgłaszam chęć poprowadzenia 18 Karnawału Blogowego. Szczegóły akcji pojawią się w ciągu najbliższego tygodnia na stronie http://piastun.blogspot.com/

Blog jest w chwili obecnej w trakcie narodzin :)

Nimsarn pisze...

Chcesz masz ;D