18 czerwca 2010

Puella na Dzień Darmowych Gier Fabularnych 19.06.2010r.

Imć Borejko znany wszem inspirant - nie mylić z aspirantem - prześmiewca, troll forumowy. Podjął się zaszczepić na naszym, rodzimym gruncie znaną za oceanem akcję harytatywną. Mającą pobudzić, wesprzeć i zareklamować małe, nieznane wydawnictwa RPG. Jak już pewnie mnie poznaliście nigdy nie gardzę własną kryptoreklamą. Tak więc nikogo zaskoczeniem być nie może że i teraz podchwyciłem pałeczkę.
Swoje kamyczki na kurhan przygotowując, a jest nimi tekst powstały pierwotnie w odpowiedzi na wezwanie imć Magnesa, który onegdaj pragnął powołać do życia w ramach swej Wieży Miedzygalaktyczny Geografik. Niestety zacna ta inicjatywa odbiłą się głucho od muru ignorancji fandomu, nie rokując dobrze mojemu tekstowi. 
Słysząc jednak surmy owej naszej nowej świeckiej tradycji, postanowiłem tekst odświerzyć, odkurzyć, dopisać to i owo i piknie odmalować. Czego efekty możecie zobaczyć poniżej.



W skrócie jest to krótki przewodnik po atrakcjach małego miasteczka położonej u wybrzeży Buldrog wyspy. Znajdziecie tu nie tylko opis najciekawszych miejsc, ale także tajemnice które się za nimi kryją a mogą one posłużyć za kanwę nie jednej przygody.

Mam nadzieję że zgromadzone tam informacjie się komuś przydadzą.
Nimsarn

2 komentarze:

Bartosh pisze...

Bardzo zacnie z Twojej strony, że przyłączyłeś się do tej RPG-owej inicjatywy. Wielkie dzięki

Nimsarn pisze...

Nie ma za co...
Uwielbiam być inspirowany i chyba jak każdy nie cierpię marazmu.
Właściwie to Borejce należą się moje podziękowania - Trzymaj się Iskierko - Beczki tylko czekają :D