23 stycznia 2010

Wiosna?!

- Miała czekać za wzgórzem!.. - wychudzony młodzieniec w czerwonym płaszczu smarknął z wyrzutem. - I czeka. - raźnym krokiem minął zakatarzonego miedzianooki krasnolud - Gdzie?! - wściekle zaryczał zakatarzony adept magii - O, za tamtym - rozbawiony krasnolud tępym palcem wskazał następny szczyt...

Czy ja nie mówiłem, że słowa należy dotrzymywać?
A powiedziałem, że Ścieżka będzie wydrukowana na wiosnę?

Khymmm...

Wygląda na to, że już wiosna.. :D

Wczoraj listonosz postawił na moim progu pewną paczkę.
A w środku znalazłem jedenaście wydrukowanych, pachnących świeżością Ścieżek :D

Jeśli zechcecie mieć ją wydrukowaną zapraszam - zasady już znacie.
Ale zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy mają tak długie brody - dlatego przypominam:
  • Wysyłacie na mój adres (nimsarn[at]o2.pl )
    wiadomość zatytułowaną "Zamawiam Ścieżkę" - podając w treści swój adres pocztowy.
  • Otrzymujecie ode mnie potwierdzenie przyjęcia wiadomości - z numerem konta i wiadomościami potrzebnymi do dokonania przelewu (Niestety nie mogę narażać rodzinnego budżetu);
  • Wpłacacie na podane konto 26 PLN i czekacie na listonosza (jak tylko wpłata zostanie zaksięgowana postaram się wysłać wasz egzemplarz).
Proste nieprawdaż :D

5 komentarzy:

Jagmin pisze...

Ja chcę, ja! Nie zapomnij o mnie. Zawsze zapominasz, bo inni są ważniejsi. :(

Paladyn pisze...

Pełen podziw i szacunek dla Twojego dzieła, dedykacji i wytrwałości.

Thronaar pisze...

Widać trzeba kuć żelazo puki jeszcze gorące. ;]

Omlet pisze...

Zaklep mi jeden, gdzieś po pierwszym powinienem mieć piniądz ;)

Nimsarn pisze...

Jagmin jak mogłeś tak pomyśleć... - pogadamy niebawem :D

Dziękuję wszystkim za dobre słowa - Omlet już zaklepuję - pac! pac! pac!