12 listopada 2009

Dziedzictwo Nondorów - PDF


"Zdarzyło się też, że murarze z plemienia Finwego pracując w kamieniołomie wśród gór w poszukiwaniu budulca - bo lubili wznosić wysokie wieże - pierwsi odkryli szlachetne kamienie i odtąd dobywali z ziemi niezliczone ich okazy, wynaleźli rozmaite narzędzia do cięcia i kształtowania klejnotów i szlifowali je na różne sposoby. Nie gromadzili ich jednak, lecz hojnie rozdawali, wzbogacając własnym trudem cały Valinor."
* J.R.R. Tolkien, Silmarillion, tłm. Maria Skibniewska, Warszawa 1990, s.66-7

Powyższy fragment zdarzyło mi się czytać wieki temu (na pewno dziesiątkę z hakiem), nie mniej wrył się on mi w pamięci i niezłych szkód poczynił w świadomości, która nim trafiona krzywo wyrosła w przeświadczeniu, że jeśli się coś robi, to robi się to dla innych. Tak też było od początku z Ścieżką. Niestety czas i życie robią swoje - stare ideały zblakły, wytarły się i w świat uleciały.
Ale ostatnio w dyskusji nad wywiadem jaki przesławny Borejko ze mną poczynił, imć Ellentir zgrabnie w słowa zebrał, to co do tej pory po ciemku błądząc z Ścieżką wyczyniałem. Zaraz się wspomniany fragment przypomniał - bliblioteczkę odkurzyłem - i jest Ścieżka wolna być powinna! Czyli nie mniej ni więcej koniec próżnego myślenia nad PDFa losem - będzie wam on darmo dany.
Co niniejszym czynię:

Ścieżkowy PDF
(Gdyby chomik nie domagał - chorowity taki od maleńkości - możecie też stąd zassysać.)

Możecie go pobierać, kopiować, a nawet na własną rękę drukować, jeśli najdzie was na to ochota.
Tylko prośba dajcie znać mnie o tem :D
Pewnie zaraz zapytacie, czy to oznacza koniec druku? Nie, w żadnym wypadku. Jeżeli zechcecie (znajdą się tacy chętni, którzy mi o swej woli w zwyczajny do tej pory sposób dadzą) to wydrukuję ją dla was. Zawsze to taniej większą liczbę drukować. A na razie czekają dwa druki, dla nowych właścicieli!

Na koniec przypominam: jeszcze tydzień do końca konkursu - chyba nie oddacie go walkowerem ?!

11 komentarzy:

Borejko pisze...

Ściągnąłem, dzięki!

Paladyn pisze...

Ściągnąłem, bardzo dziękuję za udostępnienie. System przeczytam i opiszę swoje uwagi, ale uprzedzam, to za jakiś czas, wolno czytam z komputera.

Nimsarn pisze...

Jak pisałem mam jeszcze dwa druki (nielicząc nagrody :P)

Zuhar pisze...

W związku z ograniczonym transferem na chomiku pozwoliłem sobie podpiąc u siebie.

http://wrzesien.9x.pl/wp-content/uploads/SciezkaRPG.pdf

Nimsarn pisze...

Wielkie dzięki

Behir pisze...

Z jednej strony już się biorę za ściąganie, z drugiej będę chciał mieć ścieżkową książeczkę na półce. Jeśli rodzice zgodzą się zrobić przelew tej kosmicznej kwoty (:P), to możesz się Nimsarnie spodziewać jeszcze dzisiaj mojego zamówienia na e-mailu :).

Jakoś mi przez ten czas Ścieżka wyleciała z głowy, a zamierzałem być jedną z pierwszych osób, które zamówią podręcznik z drugiego nakładu :).

smartfox pisze...

Dzięki za udostępnienie i za włożony wysiłek.

Seji pisze...

Wielkie dzieki. :)

Omlet pisze...

Dzięki! Już się biorę za czytanie :-)

Squid pisze...

Ściągam Ścieżkę - już drugi raz. Dzięki!

Nimsarn pisze...

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za ciepłe słowa :D