28 września 2009

Zasady upłynniania drugiego nakladu

Odgłosy odbywającego się w mieście targu, od rana niosły się po okolicy. Krzyki przekupek, ryczenie jucznych zwierząt, nawoływania tragarzy i wszechobecny gwar kupujących mieszały się z korzennym zapachem pieczonego drobiu, lawendy i potu. Eta przeciągnęła się leniwie w ciepłym wczorajszym szaleństwem łożu. - Do roboty, do rrroooobboootttyyyyyyy! - Mruczała wijąc się wśród zbełtanej pościeli. - Czas na łowy...

Dzisiaj mam dla was kilka słów o zasadach.
Ścieżkowy drugi nakład stał się prawdą i zdążył już lekko opaść na dno świadomości. Czas się zająć jego upłynnianiem.

Ogólnie zasady rozchodzenia się Ścieżki nie uległy zmianie.
Dalej prosić was będę o nadesłanie na mój osobisty adress ( nimsarn[at]o2.pl ) wiadomości o treści "Zamawiam Ścieżkę", wraz z dokładnym adresem pocztowym na jaki mam przesłać przedmiot zamówienia. Następnie po otrzymaniu z mojej strony zapewnienia o jego przyjęciu, zostanie wam podany numer konta, na który chcąc cieszyć się Ścieżką będziecie musieli wpłacić kwotę - i tu novum - 26 złotych!
Przyznam wam się do czegoś. Podana przy poprzednim wydaniu była fikcją całe dwa wydane egzemplarze upłynniłem po nowej cenie :p. Powodów było kilka - z czego głównym były wykryte błędy. A że zawsze nie swojo się czułem z tak dużą marżą (dlatego wydawaniem nie powinni zajmować się autorzy!) to nowa/specjalna cena zagościła na dobre. I chyba nikt z tego powodu płakać nie będzie. Wracając do zasad, gdy otrzymam wiadomość o dokonaniu wpłaty na koto wysyłam podręcznik na wskazany wcześniej adres. I tyle, nie dużo tego, prawda.

Co do wyglądu drugiej wersji Ścieżki - były takie pytania więc odpowiadam.
oprócz narożników na okładce w podręczniku znalazło swoje miejsce kilka nowych ilustracji, a na końcu zamieściliśmy, co było pomysłem Jagmina, obie mapy obok siebie tworząc tym samym mini atlasik ku waszej wygodzie. Suma sumarum Ścieżka ma o dwie strony więcej niż miała. Uspokajam od razu posiadaczy pierwszej wersji, treść zasadniczo nie uległa zmianie - ulęgła za to poprawieniu. Z czego się przecież wszyscy cieszymy (Owe błędy to po większej części interpunkcja i ortografia dlatego daruję sobie zapowiedzianą erratę).

Wasz
Nimsarn

Brak komentarzy: