25 września 2009

Jest!!!

- Cedryku! - baronowa jak codzień o tej samej porze z błogością oddawała się zręcznym palcom swej pokojówki. - Tak pani? - Stojący do tej pory w milczeniu postawny wąsacz gioł się w wyczekiwaniu. - Cedryku. Cedryku, wczoraj nasz kuzyn, Książe, przysłał nam list - Błogo odchyliła głowę pozwalając pokojowej spłukać miód ze swoich włosów. - Odwiedzi nas niebawem. - Skrzywiła się pod szorstkim dotykiem ręcznika - Wiem Pani, czeka pod bramom...

Ehh, jak to człowiek bywa przez życie zaskakiwany. Zaledwie wczoraj odebrałem wiadomość od Qprint, iż przedmiot zamówienia nr... został wysłany. Dziś wracam z pracy do domu a na stoliku pod oknem stoi okazała paczka.













A w środku...

Wróciła!!! Ścieżka Wróciła!!!!!
Nacieszmy się nią ;)

Ścieżki dwie...

Czekają...


Jeśli tylko je zechcecie, mogą być waszymi.
Droga do nich zawżdy opisana.

Wasz
Nimsarn

6 komentarzy:

Seji pisze...

Mam jeszcze raz pisac? ;)

Nimsarn pisze...

Nie już szukam twego emila :D

Jagmin pisze...

No, wreszcie. O grzbiet się martwiłem ale chyba nie jest źle. Nie dałeś fotki tyłu. Może jednak coś spaprałem?

Nimsarn pisze...

Nie, wszystko jest w jak najlepszym porządku. Tylko... :E - Żartuję wszystko jest OK.

Jagmin pisze...

No to się cieszę.

Szabel pisze...

Widzę imć Nimsarnusie, że doszły nowe ilustracje, okładkę zmieniłeś (czyt. będę się mógł chwalić oryginałem sprzed korekty ^^).

Duże są zmiany w objętości i/lub treści? Uchyl rąbka tajemnicy!