23 czerwca 2009

Logo#1

Jakoś tak wczoraj, krajan mój i znajomek, imć Szabel zaczął mnie męczyć o ścieżkowe logo. Pomysł wydawał się ciekawy i przyznam, że mu, co nieco obiecałem.
Niestety jak to zwykle bywa przedwcześnie, gdyż zbiegło się to w czasie z świętowaniem urodzin mojego synka (skończył 2 lata!) i ilość emocji, barw tego wielkiego święta skasowała mi pamięć.
Na szczęście starczyło mi jej i czasu, by popełnić takie oto coś (na szybko):


Szab. miało być coś lwiego lub ścieżkowego i jest to drugie ;)
Żałuję tylko, że z uwagi na niewydolność jednego programu, nie udało mi się wygładzić krawędzi - trudno :P

Czekam na uwagi - komentujcie. Mam zmienić barwę, powiększyć oko, dokonać inwersji kolorów?
PS. Tło też jest moje, także nikt się pomnie z pozwem nie upomni.
PPS. Udało się wygładzić i powiekszyć oko - trochę rysunek stracił trochę zyskał oceńcie sami :P


PPPS. Poszalałem :D

4 komentarze:

Szabel pisze...

Nimi, Nimi... Dobrze, że zacząłeś. :D I tyle mogę powiedzieć dobrego. Dość nieczytelne toto niestety - w obu wersjach. :/ Nie domyśliłbym się, że tam jest ścieżka gdyby nie nazwa systemu. Nie domyśliłbym się oka, gdyby nie to co napisałeś.

Długa droga przed tobą, ale zacząłeś skracać dystans. :]

Thronaar pisze...

Ja też nie domyślił bym się, że to droga, jak dla mnie to ludzik z rozmazaną twarzą. Aczkolwiek motyw drogi zmierzający w stronę słońca ciekawy, może zamiast słońca paszcza lwa?

Szabel pisze...

http://img231.imageshack.us/img231/3756/sclogo5.png - cokolwiek byle nie twoje paintowe bohomazki Nimi. ;) Świat nie jest gotów na twoją sztukę.

Nimsarn pisze...

Widać nie dorósł...
Mnie się podoba - tak, że nie pozostaje wam nic innego jak...:P