16 kwietnia 2009

Odliczanie 1,0... Sępom na żer wydana

I stało się:



Rytuał czas zacząć...


Pierwsza krew...


Skrzynia pełna tajemic...


Są...







Między Wickiem a Trzewickiem...


Teraz za pióro czas się brać,
by popis martwym sępom dać...

Mój heartbreaker ujrzał słońce. Ale czy sięgnie bruku, by pod strzechy trafić?
Na razie lwią cześć pierwszego nakładu pochłoną tzw. egzemplarze promocyjne, co nie oznacza, że kilka z nich nie trafi pod słomiane dachy.

Wciąż myślę o drugim nakładzie. Ale póki, co cena nieustalona a i sposób realizacji pozostaje dla mnie zagadką. Muszę się z tym wszystkim przespać.
Przecie nie można za szybko swą Ścieżką biec by w pyle kroku nie wygubić...

Jak tylko ważkie te kwestie ustalę, nie omieszkam was powiadomić - bywajcie.

9 komentarzy:

Borejko pisze...

Bardzo dobrze obrana ścieżka!
Gratz!

Seji pisze...

A jkbym chcial nabyc droga kupna, to gdzie? :)

Krzemień pisze...

Bardzo ładna kolekcja RPGów, taka niestandardowa ;-)

Nimsarn pisze...

Krzemień dzięki, nie cała - dano nic nowego nie kupowałem :P

Seji:
A bo ja wiem?!
Na razie pewien astralny robak imieniem Dziękuję pożera mi nakład w zastraszającym tempie...

Borejko dzięki mam nadzieję, że się na niej nie zgubię...

neurocide pisze...

Napiszesz coś więcej o kosztach druku i technologii?

Acha, jeśli za piniądze się nie da kupić, to mi przyślij do recenzji, za tzw. dziekuję, a zamieszczę na naszym ukochanym Moorholdzie ;)

Szabel pisze...

Priekrasne! Z jednej strony, żal żulić skoro własną forsę w to włożyłeś, ale z funduszami ciężko. Zastanawiam się, czy nie przygotować sie na wezwanie Dziękuja. ;]

Krakonman pisze...

Sobie bym kupił, jakby się dało...

smartfox pisze...

Nimsarn, czekam na info o sprzedaży :)

Pozdr

Zuhar pisze...

Też chętnie zasilę półkę. Swoja drogą mógłbyś napisać jakiś tutorial jak i gdzie załatwia się sprawy związane z wydrukiem.