29 stycznia 2009

Karta postaci

Przełóż od serca i przetasuj...

Ostatnio wszyscy chwalą się swoimi kartami, nie będę wyjątkiem i też się pochwale.
Ale nim przejdę do jej omówienia - co pewnie zrobię przy innej sposobności - pokaże, jak się ona zmieniała.

Wpierw zaprojektowałem ją w formacie ".doc" i wyglądała tak:


Po ok pięciu latach zainteresowanie nią wyraził, wspomniany tu i ówdzie, Jagmin, chcąc ją przerobić.
Zgodziłem się, ale kierując się dobrem sakiewek przyszłych graczy, chciałem by ona była ekonomiczna w druku.
Wynik tychże konsultaci możecie ocenić poniżej:



A potem w trakcie sierpniowego przełomu (2008 r.) kiedy zdawało się że Ścieżka jednak zostanie wydana, przesławny Jagmin znów się z własnej woli zaopiekował moją kartą czego skutki możecie ocenić poniżej.



W tej formie prawdopodobnie odnajdziecie ją w podręczniku, który mam taką nadzieję ukaże się w tym roku.

Pozdrawiam.

5 komentarzy:

Jarl Frå Oslo pisze...

Kara fajna, Jagmin ma talent, ot. :) Ale... jesteś pewien, że chcesz mieć "Monitor" na karcie?

Jarl Frå Oslo pisze...

Karta* - sorry

Nimsarn pisze...

Zawsze chciałbym mieć takie "kary" :D
"Monitor" - jest niestety niezbędny, gdyż w Ścieżce system obrażeń nie opiera się na HPkach a na ujemnych modyfikatorach :P

Jarl Frå Oslo pisze...

No chyba że, w takim razie karta prezentuje się nieźle, czytelna, tło "nakręca klimat". :)

Jagmin pisze...

Nie dość, że ubiegł mnie przechera jeden to jeszcze komentarzy nazbierał.

Nie będę się chwalił ale gdyby nie przepiękna grafika autora karta nie miała by żadnego klimatu. Zresztą widać, że ja tylko ją przepisałem bo układ był dość mądrze pomyślany.